chapeaux ماشین میلیون قاچاقچی قاچاقچیان

chapeaux: ماشین میلیون قاچاقچی قاچاقچیان قاچاق کالا مبارزه با قاچاق فرمانده انتظامی توقیف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (643)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (643)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (643)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

مراسم اکران شخصی فیلم “بدون تاریخ بدون امضا” اثر خوش ساخت وحید جلیلوند که یکی از محبوب ترین فیلم های غیر کمدی گیشه شده است هست، با حضور عوامل فیلم و سایر ستارگان دنیای صورت ها در پردیس ملت برگزار شد. نیکی کریمی یکی از میهمان های خاص این مراسم بود و در کنار آقای کارگردان این تصویر را گرفتند.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (643)

حسن خان فتحی که اخیراً از فیلمبرداری شهرزاد به فراغت رسیده، یکی دیگر از حاضرین این مراسم بود.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

وقتی حین مراسم اکران شخصی اتفاقی دوستت را چند سال پیش ازت دستی گرفته بود را میبینی و نمیخواهی ازت دور شود.

یغما و همسرش یارا و پاکوتاه را گذاشته اند منزل تا بروند کوچه و این تصویر رمانتیک را جهت تبریک روز مهندس بگیرند و برگردند.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (643)

آقا سیروس همتی در حال ایرانگردی این تصویر را در کنار کلیسای معروف جلفا گرفت.

تاوان گرگ نبودن این است که میتوانی ساعت طلای رولکس دستت کنی.

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

نسرین مقانلو از همه ما جهت پدرش که در بستر بیماری است التماس دعا کرده هست. آرزوی سلامتی و بهوبدی داریم جهت همه بیماران علی الخصوص پدر خاله نسرین.

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (643)

استوری کلوز آپ مینا وحید. تصویر کمی زوم بک بود میدیدیم که مینا از چه نوع پتویی جهت پوشش استفاده کرده است.

مراسم اکران شخصی فیلم “اسرافیل” ساخته آیدا پناهنده، یکی دیگر از فیلم های خوب این روز ها. اکرانی که با اهداف خیرخواهانه و با حضور هادی حجازی فر و بهنوش بختیاری به عنوان میهمان خاص برگزار شد. از عاید این مراسم خوش حالی و خروجی اش خبری منتشر نشده هست، امیدواریم شرایط طوری باشد که این سه زن بتوانند از زندان رهایی یابند. هدی زین العابدین و مستانه مهاجر از عوامل این فیلم در مراسم حاضر بودند.

امیر آقایی و پیمان قاسمخانی در اکران شخصی “بدون تاریخ، بدون امضا” امیر نقش هیروی داستان این فیلم را به خوبی بازی کرده است.

کوروش سلیمانی بعد از پیگیری اخبار این روز های مملکت.

شیوا خنیاگر بازیگر و گوینده پیشکسوت سینما و تلویزیون چندی پیش شکواییه ای نوشت خطاب به بزرگان تلویزیون و صاحبان برنامه هایی نظیر دورهمی که آیا با قدیمی ها را به برنامه دعوت نمیکنید، همین باعث شد که رضا رشیدپور ایشان را به برنامه “حالا خورشید” دعوت کند، که این دعوت از بس زن خنیاگر را سر ذوق آورده که با پست های متعدد و از راه های متفاوت در حال اعلام وقت پخش آن و زخم کردن سِرور های اینستاگرام است.

مرجانه زن گلچین که چندی پیش مراسم خوش حالی تولد گرفته بود، به احترام قربانیان اتفاق هواپیمای پایتخت کشور عزیزمان ایران یاسوج، با چندینه روز تاخیر تصویر آن را به اشتراک گذاشت.

سردار آزمون با این پست تولد رفیق صمیمی اش را تبریک گفت. گویا ساعت طلا در بین فرزند های تیم ملی یک عنوان عادی شده است است.

شبنم قلیخانی تصویری از صبحانه عادی خود در یک روز معمولی به اشتراک گذاشته است.

سلفی مهشید جوادی، بازیگر جوانی که این شب ها با هنرنمایی در سریال “آنام” در حال کسب شهرت و محبوب شدن است و آرام آرام دارد سوار “موج سریالی” اینستاگرام میشود.

امروز 6 ام اسفند ماه، روز خاصی جهت دنیای ادبیات و شعر معاصر هست. روزی که سایه اش وارد دهمین دهه زندگی خود شده. خدا را شاکریم از اینکه استاد ابتهاج کماکان سرحال و سلامت در کنار ماست. بار الها دردانه ادبیات و شعر ما را به سلامت دارش.

احسان علیخانی و عادل فردوسی پور میهمان های خاص مراسم اکران شخصی “بدون تاریخ، بدون امضا” در پردیس ملت بودند. اتفاقا سوژه فیلم طوری است که احسان از آن خوشش خواهد آمد و اگر واقعی بود میتوانست یک برنامه اشک دربیار خوب از آن تهیه کند.

سوپرقاسم و همسرش و دخترش، از سایر میهمان های این مراسم بودند.

آشتی کنان جواد عزتی و منوچهر هادی، در اکران مردمی فیلم “آینه بغل” در مشهد مقدس.

بهروز صفاریان را اگر هم نشناسید، قطعا با آثار فوق العاده ای که ساخته و تنظیم کرده خاطره دارید. هر کجا آهنگی حالم را خوب کرده، در لیست عواملش به نام بهروز صفاریان برخورده ام. فقط ای کاش املایش هم مثل موسیقی اش خوب بود!

رستورانگردی و شام سه نفره نیما کرمی و خانواده اش.

دیروز 5 اسفند و زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس بود که این روز را به این دو عزیز به نمایندگی از تمامی مهندسین ایرانی، تبریک عرض میکنم.

رضا رفیع و عشقش در روز سپندارمذگان.

علی صادقی و رفیقش (که ژست به عنوان نمونه حواسم نیست گرفته) بعد از ورزش و تفریح.

تنها چیزی که از برلیناله امسال عاید ما و سینمای کشور عزیزمان ایران شد، همین تصویر ها بود. خرس ها را سایر کشورها بردند. انشاالله سال بعد اصغر جان با فیلم جدیدش میترکاند.

چقدر این دو زوج به هم شبیه هستند. چقدر زیاد!

احتمال خودشان هم از این همه شباهت و نقطه اشتراک، حال کرده اند.

امیر جعفری هم در پروژه “قانون مورفی” حضور دارد. قانون مورفی نام فیلم تازه رامبد جوان است که چند هفته ای میشود آن را کلید زده.

سلفی هوایی سامیه لک و لاله مرزبان، دو بازیگر سریال “آنام” ساخته تازه جواد افشار.

رحیم گارداش، بعضی وقت ها هم در تبریز خودمان کنسرت بگذار. کل سال را در آمریکا و کانادا هستی!

سامان احتشامی استاد ارزنده پیانو در کنار مهران مدیری در حاشیه حضورش در برنامه دورهمی. از مسئولین صدا و سیما بابت اینکه تصویرهای دست های سامان حین نواختن پیانو را سانسور کرد و از منقلب شدن ما جلوگیری کرد، نهایت تقدیر را دارم.

عزت الله مهرآوران این تصویر جالب از پشت صحنه “افسانه هزارپایان” ساخته شهاب عباسی را به اشتراک گذاشت و حسابی مهران رجبی را شرمنده کرد.

عکس یادگاری سون باندی ها در کنار عمو قناد عزیز. بعضی رنگ ها هستند که به نام اشخاص آشنا میشوند، دقیقا مثل همین رنگ آبی که تن عمو قناد هست. بروی بازار پارچه فروش ها و بگویی پارچه آبی عمو قنادی میخواهم، بدون مکث توپ پارچه را می آورد.

عکس نهایی مطلب، تصویر مازیار فلاحی و احمد مهرانفر در پشت صحنه فیلم سینمایی “کاتیوشا” ساخته تازه علی عطشانی است که به نظر کار متفاوتی می آید.

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | میهمان | برنامه | تصویری | اینستاگرام | اخبار فرهنگی و هنری

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (643)

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (643)

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه