chapeaux ماشین میلیون قاچاقچی قاچاقچیان

chapeaux: ماشین میلیون قاچاقچی قاچاقچیان قاچاق کالا مبارزه با قاچاق فرمانده انتظامی توقیف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات محرومیت مسلمان و غفوری به شرکت لیگ و &quot/ ابلاغ شده است است ، ساکت&quot، تورک

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌گوید دستور موقت این کمیته راجع به محرومیت دو بازیکن استقلال و پرسپولیس به شرکت لیگ و دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است اس

محرومیت مسلمان و غفوری به شرکت لیگ و &quot/ ابلاغ شده است است ، ساکت&quot، تورک

تورک: محرومیت مسلمان و غفوری به شرکت لیگ و "ساکت" ابلاغ شده است است

عبارات مهم : اخلاقی

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می گوید دستور موقت این کمیته راجع به محرومیت دو بازیکن استقلال و پرسپولیس به شرکت لیگ و دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است است.

مرتضی تورک در گفت وگو با ایسنا راجع به محرومیت دو بازیکن استقلال و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی با حکم موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: این حکم موقت به شرکت لیگ و دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است و تا زمانی که از سوی این کمیته لغو نشود، دستور موقت به قوت خود باقی است تا رای پرونده صادر شود.

به گزارش ایسنا، دیروز در ادامه برخوردهای قاطع کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با آسیب های موجود در فضای این رشته ورزشی در کشور عزیزمان ایران و به دنبال پخش تصویرهای چند بازیکن فوتبال در حال استعمال قلیان با دستور موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، محسن مسلمان از پرسپولیس و وریا غفوری از استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شدند. کمیته اخلاق با صدور این حکم اعلام کرد که در روزهای آینده به بررسی پرونده این دو بازیکن خواهد پرداخت تا محرومیت قطعی ارزش را مشخص کند.

رئیس کمیته اخلاق همچنین با سایت فدراسیون فوتبال راجع به بررسی پرونده های دلالی و فساد در فوتبال و همچنین رای این کمیته در رابطه با بازیکن استقلال و پرسپولیس گفت وگو کرد. تورک، راجع به فعالیت های این کمیته در زمینه مبارزه با فساد و دلالی گفت: در طول یک سال گذشته کمیته اخلاق با مدیریت تازه خود و با حمایت هیات رئیسه و سایر دوستانی که دغدغه و نگرانی ارزش در بحث دلالی و وجود چالش های بحث اخلاقی و فساد در جامعه بود، فعالیت خود را شروع کرد.

وی ادامه داد: عمده وقت و توان خود را در حوزه شناسایی آسیب ها و چالش های مهم در خصوص دلالی و فساد مالی گذاشتیم آیا که گزارش هایی به ما رسید که در حوزه فوتبال تخلفاتی صورت می گرفت. بعد از پیگیری های متفاوت با یکسری از موانع مهم روبه رو بودیم. یعنی با اشخاصی مواجه می شدیم که بیرون از خانواده فوتبال بوده و جرایمی که انجام می دادند مربوط به مستطیل سبز می شد. بر همین اساس پیگیری تخلفات آنها بر عهده کمیته اخلاق نبود و با کمک گرفتن و هم یاری نیروی انتظامی، پلیس امنیت و دادسرای خاص فرهنگ و رسانه که جرایم ورزشی را دنبال می کند، توانستیم هشت نفر از افرادی را که دلالی یا کلاهبرداری کرده بودند، مشخص و به مراجع قضایی مربوطه معرفی کنیم که در نهایت منجر به بازداشت این افراد شد.

او افزود: در واقع این افراد با فریب دادن خانواده ها از آنها پول هایی را دریافت می کردند. آنها به بهانه این که فرزندان خانواده ها را در تیم های مطرح به استخدام در می آورند، از آنها مبالغ مختلفی را دریافت می کردند. چندین پرونده مهم در کمیته اخلاق وجود داشته و بعضی از آنها اطلاع رسانی شده است و بعضی به دلایلی از قبیل حفظ آبروی افراد وجود دارد، منتشر نشده و در ماه های آینده اطلاع رسانی دقیقی در خصوص فعالیت های این کمیته ارائه خواهیم کرد. طی هفته ها و ماه های گذشته کمیته اخلاق پرونده های مهمی را بررسی و اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه داشته است.

رئیس کمیته اخلاق با اشاره به این که قبل از شروع فصل تازه مسابقه های لیگ همایشی را به جهت آشنایی و اطلاع رسانی از فعالیت های این کمیته برگزار کرده، گفت: پارسال همایشی را برگزار و به همه رسانه ها اعلام کردیم که هرگونه مطلبی را که منجر به بدبینی در جامعه فوتبال می شود با ارائه مستندات یا گزارشاتی که دارند، در اختیار ما قرار بدهند. بعضی از رسانه ها و نشریات با ما همکاری داشتند و بعضی هم فقط به صرف اطلاع رسانی با ما همکاری کردند. باز هم از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می کنیم که کمیته اخلاق آمادگی این را دارد که گزارش ها را بررسی و در جهت سالم سازی در فضای فوتبال کشور اقدام کند. در واقع اصل پیگیری کمیته اخلاق مبارزه با دلالی در فوتبال و کسب منافع و ثروت های نامشروع از بازیکنان و خانواده ها است.

وی در پاسخ به این پرسش که نگاه کمیته اخلاق در رابطه با واکنش‌ها غیر حرفه ای و غیر ورزشی بعضی از ورزشکاران و افرادی که به نوعی در فوتبال فعالیت می کنند چیست، گفت: بدون شک جهت مردم و دست اندرکاران این پرسش وجود دارد که چطور می شود یک ورزشکار که جهت جامعه الگو است مرتکب رفتارهای نامناسب و غیر اخلاقی می شود. ابتدا اصل و برنامه را بر این گذاشتیم که از باب تذکر، ارشاد و پیشگیری با افرادی که مرتکب تخلفی می شوند، واکنش‌ها کنیم که خوشبختانه این برنامه ما موثر واقع شد و نتیجه های مثبتی داشت به گونه ای که باعث تقدیر و تقدیر افراد متفاوت شده است هست. بعضا با رصد کردن واکنش‌ها بازیکنان یا عواملی که مورد تذکر کمیته اخلاق قرار گرفته بودند، خوشبختانه با واکنش‌ها مناسب و رعایت کامل موارد از سوی آنها مواجه شدیم و این امر نشان می دهد که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مسیر درستی حرکت می کند.

وی در ادامه گفت: در بحث حضور ورزشکاران در اماکنی که جایز نیست، تذکراتی داده ایم. در حوزه دخانیات و مصرف سایر موادی که جهت سلامتی افراد مضر است نیز هشدار و تذکرات مورد نیاز را مطرح کرده ایم. در بخش قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات آمده است که استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی جرم محسوب می شود. با در نظرگرفتن این که فوتبال بسیار پر طرفدار بوده و علاقمندان ساعت ها وقت جهت تماشای یک دیدار یا بازیکن مورد علاقه خود صرف می کنند، در نهایت با واکنش‌ها غیر ورزشی بعضی از ورزشکاران، شاهد این هستیم که در رسانه ها مواردی مطرح می شود که تلخ هست. بارها از طریق مراجع پزشکی و به صورت علمی اعلام شده است که آسیب یک قلیان برابر با ۲۰۰ نخ سیگار هست. چطور می شود ورزشکاری که در سطح لیگ برتر بازی می کند، دست به چنین رفتاری بزند؟

وی همچنین گفت: بر همین اساس کمیته اخلاق از ابزار برخورد یعنی همان دستور موقت استفاده کرد. متاسفانه بعضا شاهد واکنش‌ها غیر اخلاقی و غیر ورزشی به وسیله بعضی از بازیکنان هستیم. در ماه های گذشته در اینترنت و رسانه ای اخبار مختلفی از این قبیل رفتارها منتشر شد. پیشکسوتان ما در دورانی که فوتبال بازی می کردند به هیچ وجه شاهد این قبیل رفتارها – بازیکنی با هم تیمی خودش یا تیم رقیب درگیری یا نزاع پیدا کند و منجر به چاقوکشی شود – نبودند. ولی اکنون شرایط متفاوت شده است هست. در جایی که کمیته اخلاق مورد نیاز است ورود کند هم از جهت برخورد با مرتکبین یک واکنش‌ها غیر اخلاقی و هم از جهت پیشگیری، مجبور به ورود هستیم. در پرونده ای که مربوط به بازیکنان استقلال و پرسپولیس هست، طی هفته های گذشته اخبار و مستنداتی به ما رسید که در دستور پیگیری و اقدام قرار داشت. طبق مقررات کمیته اخلاق، در چینین مواردی امکان صدور دستور موقت وجود دارد و ما از این ظریفت استفاده کردیم.

او ادامه داد: چنان چه بازیکنان مورد نظر دفاعیات و مستنداتی داشته باشند، می توانند ارائه دهند که در مرحله پیگیری مورد توجه قرار بگیرد و وقت پیگیری را روز سه شنبه دوم آبان ماه مشخص کرده ایم. بر اساس مستنداتی که در پرونده غفوری و مسلمان وجود دارد، دستور موقتی صادر شده است و جلسه پیگیری به پرونده این دو بازیکن را برگزار خواهیم کرد. این دو بازیکن به به همراه نماینده یا وکیل خود در جلسه کمیته اخلاق حضور خواهند داشت تا مستندات خود را ارائه کنند و در مناسب ترین وقت رای این پرونده صادر خواهد شد. نشانه ما محروم کردم هیچ بازیکنی در حوزه فوتبال به ناحق نیست، ضمن این که غفوری و مسلمان اگر فردا (سه شنبه) مستندات مناسبی ارائه کنند، ممکن است حکم دستور موقتشان لغو شود.

واژه های کلیدی: اخلاقی | پرونده | بازیکن | فوتبال | بازیکنان | غیر اخلاقی | فدراسیون فوتبال | بازیکنان استقلال

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه